یه پسر تنها

دنیای شادی

جوک .دل نوشته.طنزوسرگرمی.شعر.

یه پسر تنها

داستان کهنه عشق(یه پسر تنها)  

من ز فصل بادبادكهای سرگردان

من از باغ گیلاس بازی گوش

حدیثی كهنه میگویم

حدیث كهنه عشق است

نامكرر باز خواهم گفت:

 

صدای او هنوزم سخت می پیچد

به دالانهای سرد خاطراتم

خوب یادم هست

كه تو خندیدی و من

تا سحر سخت باریدم

در آن نوبت كه گفتی

دوستت دارم

خدا را روی بام خانه فهمیدم كه بگذشت

كبوترهای بی بال و پر شعرم روان شد

و با چشمان تو پر زد به یك دشت

دلم در سینه بی تابانه لرزید

و از شوق دوباره دیدنت پر شد

نگاه تو وحشی و گستاخ و رویایی

به من شور و نشاط زندگی میداد

حدیث قلب گنجشك است و

 تیر و نفرت صیاد

خوب یادم هست

فقط یكبار گفتی

دوستت دارم

و بعد از آن هرگز نفهمیدی

چه بر من روز شب بگذشت

و من هرگز نفهمیدم 

  چرا گفتی؟

و من اینگونه در فصل عروسكها

بتی از جنس شیطان را خدا كردم

چو گنجشكی اسیر در دستهای باز یك شاهین

دلم در سینه بی تابانه می لرزید

نفسهایم همه پرپر

نگاه منتظر بر در

دگر صبر از وجود نازكم پر زد

دلم در حسرت دیدار تو خون شد

و می نالید...

چرا گفتی...؟

خوب یادم هست

در آن لحظه كه گفتی دوستت دارم

دو پا از رفتن سوی سفر لرزید

دلم از هجرت توسخت میترسید

دلم در خلوت شبهای سرد انتظارم ز فردا میسرائید:

كه بعد از رفتنت هر دم

دل از یاد تو برگیرد

چه دوران عجیبی بود

حقیقتهای روشن به گوش من دروغی بود لاممكن

دلم با آرزوهای محالش قصرهای پولكی می ساخت

كه ایام سفر روزی به پایان می رسد آخر

 وتا من از سفر آیم

نگاه انتظار یار من بر راه خواهد بود

دعای خیر او هر لحظه با من یار خواهد بود

كنار پنجره دست انتظار بر چانه خواهد داشت

همه بذر نگاهش را به سنگ راه خواهد كاشت

و در غربت به یاد او نوشتم...

بدان ای مهربان با من

كه هر لحظه زعمر سرد هجرانم

كه در غربت  تلف در گوشه زندان غم می شد

بجای هركدام از وقتهای مرده در زنجیر

كه زمین سجده گاه من ز اشك دیده تر می شد

خزان راهی كه بین ما به حسرت مانده كم می شد

و اكنون روز وشب

 در سفره یادم بجز ترس سفر نیست

و فصل من

فصل ماندن در حقیقتهای جانكاه است

و میبینم كه در خاطرات تو ز اسم من نشانی نیست

 و تو تنها یكبار گفتی دوستت دارم

 من هرگز نفهمیدم چرا .....؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,

] [ 19:58 ] [ آرش ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،